Všechna hlášení
Hlášení Archa Nova
#104854: "Player gets to move twice (but not a result of any effect?)"
notabug: Toto není bug
1
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Scorvion player seems to be able to make 2 moves and this does not seem right. He got to play an association move claiming a conservation project, then immediately after play the animals action.• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Yes. Move 535.• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v119
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.