Všechna hlášení
Hlášení Francouzský tarot
#10598: "Poignée : les extrêmes doivent être présentés"
notabug: Toto není bug
1
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Lors de la présentation d'une poignée, le plus petit et le plus grand atout doivent être montrés par le déclarant.• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Non• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v67
Historie hlášení
23. čec 2018 20:38 •
Woodruff • Toto není bug:
30. čec 2018 0:16 • Salut,
Il n'y a pas de contrainte dans la valeur des atouts à monter dans une poignée. Ce n'est donc pas un bug.
Rien ne t'oblige à montrer le 1 ou le 21 si ce n'est pas nécessaire. Cf. les règles officielles dans les liens.
En revanche, l'Excuse ne doit être montrée que si nécessaire pour compléter la poignée ; cette contrainte est bien implémentée.
A+
Tcheby
Il n'y a pas de contrainte dans la valeur des atouts à monter dans une poignée. Ce n'est donc pas un bug.
Rien ne t'oblige à montrer le 1 ou le 21 si ce n'est pas nécessaire. Cf. les règles officielles dans les liens.
En revanche, l'Excuse ne doit être montrée que si nécessaire pour compléter la poignée ; cette contrainte est bien implémentée.
A+
Tcheby
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.