#107259: "Restart turn on the second turn allowed me to place dice twice"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Detailní popis
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
On the second turn, we had a roll of 1, 3, and 8. I placed the 1 and 3, and locked it in, then decided to try some other locations instead and restarted my turn. However, the 1 and 3 actually stayed on the board, and I was able to place second copies of each. That didn't show up for my opponent until after the next turn, but obviously I was two boxes ahead of them because of this unfair duplication.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
By the end of turn 2 of the game.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.

