#112856: ""Breath of doom" + "Located target" Mekadragon"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v121
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v121
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v121
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v121
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v121
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v121
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v121
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v121
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v121
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v121
Historie hlášení
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
