Všechna hlášení
Hlášení Federation
#118217: "Impossible d'utuiliser 2 erudits qui porte sur la meme action"
notabug: Toto není bug
1
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Lors de cette partie j'ai récupéré les érudtis 1E2 et 2E3 qui s'active losr d'une action sur Neo.
A priori rien dans la règle n'interdit d’utiliser les deux lors de la même actions sur Néo or j'ai du choisir une des deux tuiles et pas eu la possibliité d'activé les 2.
boardgamearena.com/6/federation?table=489152449
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
boardgamearena.com/6/federation?table=489152449&replayFrom=48• Jaký prohlížeč používáte?
Firefowx115.7.0esr (32 bits)
Historie hlášení
eithelgul • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
21. bře 2024 16:26 •
21. bře 2024 16:28 • Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.