#119863: "The "Matriarch" card should bring 0 points if the terriories are equal"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
The players have the same number of territories, but the Matriarch card still brought in points.
Card description "if you are the player who control the most territories" -
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
can see on the final count
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v123
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
The players have the same number of territories, but the Matriarch card still brought in points.
Card description "if you are the player who control the most territories" -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
can see on the final count
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v123
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
The players have the same number of territories, but the Matriarch card still brought in points.
Card description "if you are the player who control the most territories" • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v123
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
The players have the same number of territories, but the Matriarch card still brought in points.
Card description "if you are the player who control the most territories" • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v123
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
The players have the same number of territories, but the Matriarch card still brought in points.
Card description "if you are the player who control the most territories" -
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
can see on the final count
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v123
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
The players have the same number of territories, but the Matriarch card still brought in points.
Card description "if you are the player who control the most territories" -
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
can see on the final count
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v123
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
The players have the same number of territories, but the Matriarch card still brought in points.
Card description "if you are the player who control the most territories" -
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
can see on the final count
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v123
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
The players have the same number of territories, but the Matriarch card still brought in points.
Card description "if you are the player who control the most territories" • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v123
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
The players have the same number of territories, but the Matriarch card still brought in points.
Card description "if you are the player who control the most territories" -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
can see on the final count
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v123
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
The players have the same number of territories, but the Matriarch card still brought in points.
Card description "if you are the player who control the most territories" • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v123
Historie hlášení
I've chased this one up and your understanding is correct. The Matriarch should now function correctly.
Cheers,
BARONFRASER
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
