Všechna hlášení
Hlášení Architekti Západního království
#127680: "Church didn't allow me to discard a dept card"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
When I played the church card, it didn't let me discard a dept card, even if I got one.
The only action that the game let me choose is to pass and choose not to discard the dept card that I got.• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
My move was 267.You can clearly see that I have a dept in hand and that I am trying to discard it, reload my web browser and even try to connect to the game on my phone and it didn't let me discard it. You can see that I am trying several times to reload and try other options, but in the end I can only skip the action and for the sake of everyone else, skip it.• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v125
Historie hlášení
BigDanny • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
17. čen 2024 19:21 •
11. zář 2024 19:25 • Reloading my web browser didn't help in any way, like I said, even trying to complete the move with my phone didn't work out.
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.