#127786: "A player wins the trick by playing a pair of 2's, although it was possible to play a pair or 1's"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. -
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
13
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v125
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
13
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v125
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v125
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v125
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. -
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
13
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v125
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. -
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
13
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v125
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. -
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
13
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v125
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v125
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
13
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v125
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v125
Historie hlášení
Bomb of the trick: Pair
Tide: High
Player 1: Opens the trick with a pair
Player 2: Follows the trick by playing a Higher Pair
Player 3: Uses a wild to turn the tide and plays a pair of two
Player 2 should have a 1 in hand and a wild available
Player 3 should have two 1's in hand
Player 1 should have a 1 in hand and a wild available
Player 2 should have two 1's in hand
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
