Všechna hlášení
Hlášení Krvavý trůn
#132643: "Lord should earn points for adjacent each stack cards"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
When a lord is adjacent to a stack of 2 cards from the same family, he should earn 3 points. 1 point from the covered.
From the rulebook:
Each adjacent card in your family earns you 1 regardless of whether it is revealed or covered.• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Last one if I remember well.• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v127
Historie hlášení
4. srp 2024 0:41 •
nalka • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
7. dub 2025 15:27 • Next sentence from the rulebook you're quoting: "If your Lord is adjacent to a stack of cards of your family, only the top card is taken into account"
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.