#133828: "L'excuse peut elle être jouée au dernier tour..."
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
ras
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v17.4
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
ras
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v17.4
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Jaký prohlížeč používáte?
Safari v17.4
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Jaký prohlížeč používáte?
Safari v17.4
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
ras
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v17.4
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
ras
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v17.4
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
ras
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v17.4
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Jaký prohlížeč používáte?
Safari v17.4
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
ras
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v17.4
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Jaký prohlížeč používáte?
Safari v17.4
Historie hlášení
Il est possible (bien que ce ne soit pas conseillé) de jouer l’Excuse au dernier tour.
Mais dans ce cas, elle change de camp (peu importe qui a fait le pli).
Lien vers les règles officielles de la FFT : fftarot.fr/assets/documents/Reglement%20FFT.pdf
« Le 21 et l'excuse ne peuvent changer de camp. Mais attention, l'excuse ne doit pas être jouée
à la dernière levée, sauf en cas de chelem, sinon elle change de camp. Le petit, au
contraire, est vulnérable. Le déclarant peut le perdre... ou le prendre à ses adversaires
à la suite de la fameuse CHASSE AU PETIT »
Ludiquement,
Jean
« t301 a joué l'Excuse au dernier pli. Elle est capturée par l'autre équipe. »
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
