#136060: "freeing animal with "Flock Animal" ability is marking whole enclosure as freed"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
I don't see a move number but it happened today at 13:53, does that help?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
I don't see a move number but it happened today at 13:53, does that help?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
I don't see a move number but it happened today at 13:53, does that help?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
I don't see a move number but it happened today at 13:53, does that help?
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
I don't see a move number but it happened today at 13:53, does that help?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
I don't see a move number but it happened today at 13:53, does that help?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
