#137670: "Card 8 Activate with just 1 card in the discard pile"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 -
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v128
Historie hlášení
Move 68 :19:39:16
Culiox échange avec la carte du District 2 et défausse celle-ci
Culiox défausse une carte avec le n°5
Culiox joue un autre tour
Move 69 :19:39:32
Culiox échange avec la carte du District 2 et défausse celle-ci
Culiox défausse une carte avec le n°8
Culiox met fin à la manche
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
