#139043: "Elves not allowed to redeploy after being conquered"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
On Round 5, BB_poussin's Sorcerers attacked Ludir's Elves, returning two Elves to Ludir's hand.
At the end of BB_poussin's turn, Ludir did not get a chance to redeploy those Elves before yaron's turn.
They only re-entered the game at the start of Ludir's next turn, as part of Ludir's conquest. -
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
BB_poussin's turn ends on move 98, yaron's turn is move 99, and the Elves are still in Ludir's hand at that time.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v124
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
On Round 5, BB_poussin's Sorcerers attacked Ludir's Elves, returning two Elves to Ludir's hand.
At the end of BB_poussin's turn, Ludir did not get a chance to redeploy those Elves before yaron's turn.
They only re-entered the game at the start of Ludir's next turn, as part of Ludir's conquest. -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
BB_poussin's turn ends on move 98, yaron's turn is move 99, and the Elves are still in Ludir's hand at that time.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v124
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
On Round 5, BB_poussin's Sorcerers attacked Ludir's Elves, returning two Elves to Ludir's hand.
At the end of BB_poussin's turn, Ludir did not get a chance to redeploy those Elves before yaron's turn.
They only re-entered the game at the start of Ludir's next turn, as part of Ludir's conquest. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v124
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
On Round 5, BB_poussin's Sorcerers attacked Ludir's Elves, returning two Elves to Ludir's hand.
At the end of BB_poussin's turn, Ludir did not get a chance to redeploy those Elves before yaron's turn.
They only re-entered the game at the start of Ludir's next turn, as part of Ludir's conquest. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v124
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
On Round 5, BB_poussin's Sorcerers attacked Ludir's Elves, returning two Elves to Ludir's hand.
At the end of BB_poussin's turn, Ludir did not get a chance to redeploy those Elves before yaron's turn.
They only re-entered the game at the start of Ludir's next turn, as part of Ludir's conquest. -
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
BB_poussin's turn ends on move 98, yaron's turn is move 99, and the Elves are still in Ludir's hand at that time.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v124
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
On Round 5, BB_poussin's Sorcerers attacked Ludir's Elves, returning two Elves to Ludir's hand.
At the end of BB_poussin's turn, Ludir did not get a chance to redeploy those Elves before yaron's turn.
They only re-entered the game at the start of Ludir's next turn, as part of Ludir's conquest. -
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
BB_poussin's turn ends on move 98, yaron's turn is move 99, and the Elves are still in Ludir's hand at that time.
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v124
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
On Round 5, BB_poussin's Sorcerers attacked Ludir's Elves, returning two Elves to Ludir's hand.
At the end of BB_poussin's turn, Ludir did not get a chance to redeploy those Elves before yaron's turn.
They only re-entered the game at the start of Ludir's next turn, as part of Ludir's conquest. -
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
BB_poussin's turn ends on move 98, yaron's turn is move 99, and the Elves are still in Ludir's hand at that time.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v124
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
On Round 5, BB_poussin's Sorcerers attacked Ludir's Elves, returning two Elves to Ludir's hand.
At the end of BB_poussin's turn, Ludir did not get a chance to redeploy those Elves before yaron's turn.
They only re-entered the game at the start of Ludir's next turn, as part of Ludir's conquest. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v124
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
On Round 5, BB_poussin's Sorcerers attacked Ludir's Elves, returning two Elves to Ludir's hand.
At the end of BB_poussin's turn, Ludir did not get a chance to redeploy those Elves before yaron's turn.
They only re-entered the game at the start of Ludir's next turn, as part of Ludir's conquest. -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
BB_poussin's turn ends on move 98, yaron's turn is move 99, and the Elves are still in Ludir's hand at that time.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v124
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
On Round 5, BB_poussin's Sorcerers attacked Ludir's Elves, returning two Elves to Ludir's hand.
At the end of BB_poussin's turn, Ludir did not get a chance to redeploy those Elves before yaron's turn.
They only re-entered the game at the start of Ludir's next turn, as part of Ludir's conquest. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v124
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
