#13968: "Bug in Yellow-power"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v78
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v78
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v78
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v78
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v78
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v78
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v78
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v78
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v78
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v78
Historie hlášení
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
boardgamearena.com/gamereview?table=517183363 Move#129
"Purple power: Luca1981 sends an uncovered Bubblee to the opposing Planet"
The game allowed the wrong bubblee to be sent. The player sent the second-to-top (green) bubblee, which was covered by another (yellow) bubblee.
The bug can affect both yellow and purple powers, when a column is temporarily overfilled until a player sends a bubblee away (to their score area, or to their opponent's planet). The rules allow the player to choose any "free"/"uncovered" bubblee to send. The rules state that "A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it." The player *should* be able to send the topmost bubblee, which is temporarily overflowing from their planet. Instead, the BGA implementation lets them send the bubblee from the topmost of the four positions in the 4x5 planet grid, even though that bubblee is covered by the newly-fallen bubblee.
This bug has been reported previously, without any action/fix.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
