Všechna hlášení
Hlášení Circle Of Life: on the Savannah
#142409: "It will not allow me to use a mongoose"
notabug: Toto není bug
1
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
I was trying to play a mongoose 3 and it would not let me• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
I am not sure the number of the move. It is at the current time. I will try to get move number of the person I'm playing with.• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v122
Historie hlášení
17. říj 2024 8:32 •
_Maestro_ • Toto není bug:
17. říj 2024 8:58 • Looking at where the game currently is, the last three animals on the savannah are all '3' animals. Hence it is correct you cannot use the mongoose.
Mongoose cannot be played if the third card from the right is a '3' card
Mongoose cannot be played if the third card from the right is a '3' card
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.