#142614: "Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent in le sort au lieu d'après le sort - Timing"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
106 107
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v129
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
106 107
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v129
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v129
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v129
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
106 107
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v129
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
106 107
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v129
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
106 107
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v129
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v129
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
106 107
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v129
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v129
Historie hlášení
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent pendant le sort au lieu d'après le sort"
changed to
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent in le sort au lieu d'après le sort - Timing"
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent pendant le sort au lieu d'après le sort"
changed to
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent in le sort au lieu d'après le sort - Timing"
imgur.com/a/wIGwESh
Mon roi grenouille est sensé me permettre de remonter l'entrainement méchanique, qui doit aller en réserve au moment de la création de la phalène de nilam (ou du ruche). L'entrainement méchanique reste dans les limbes malheureusement.
Sans unique, avec Afanas, Nilam, et n'importe quel sort avec cooldown.
À la résolution du sort, l'interface demande où on veut mettre le boost d'Afanas, nous forçant à le perdre si on n'a pas de personnage, puis met le sort en réserve et l'incline, permettant de sortir une phalène grâce au Nilam.
Normalement, les deux effets (boost et phalène) devraient être dans les limbes en même temps, et la phalène devrait donc pouvoir recevoir le boost d'Afanas.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
