Všechna hlášení
Hlášení Sail
#143100: "Power of the pirate wasn't applied"
notabug: Toto není bug
1
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
The pirate allows to move the ship in other direction if winning with an orange wheel. At move 15, the situation happened and it was impossible to move the ship in the other direction.• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Move 15• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v116
Historie hlášení
24. říj 2024 4:01 •
24. říj 2024 5:43 •
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.