#143599: "Sweden map - Government Rural Line card did not award Ostersund Local Campaign"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
Move 701
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazovky tohoto bugu (doporučený postup), můžeš použít libovolnou službu pro hostování obrázků (například snipboard.io), nahrát ho tam a odkaz sem zkopírovat/vložit. Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Move 701
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
Move 701
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
Move 701
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazovky tohoto bugu (doporučený postup), můžeš použít libovolnou službu pro hostování obrázků (například snipboard.io), nahrát ho tam a odkaz sem zkopírovat/vložit.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazovky tohoto bugu (doporučený postup), můžeš použít libovolnou službu pro hostování obrázků (například snipboard.io), nahrát ho tam a odkaz sem zkopírovat/vložit. Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
Historie hlášení
The game will probably award you the points on your next delivery.
But you should have gotten the points on the use of the card.
I will have a closer look tomorrow.
The card currently only scores when you make a delivery from Ostersund,
I have created a fix so that future games will test Ostersund becoming empty for the Local Campaign when you use the Government Rural Policy.
I award you a virtual 3 points.
The fix will go up with the next release.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazovky tohoto bugu (doporučený postup), můžeš použít libovolnou službu pro hostování obrázků (například snipboard.io), nahrát ho tam a odkaz sem zkopírovat/vložit.
