#143824: "Not defeating a creature on your turn doens't force you to discard a card from your army."
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
