#144787: "Impossible de reculer mon dé -- Impossible to move my die back despite having a sufficient number of"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... -
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
