Všechna hlášení
Hlášení Zahradní bitva
#147534: "Was allowed to use bonus action even though I didn't land on the tool spot on the score board. "
fixed: Chyba byla odstraněna
1
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
When harvesting my Gnome went 6 spaces instead of 5. Also, it didn't land directly on the bonus tool box (although it should have) and it let me use the bonus. SO not sure if it is just displaying in the wrong place or if there is another bug that is letting me use the bonus even when I don't land on the exact right space.• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
boardgamearena.com/2/gardenrush?table=595605343&replayFrom=47#• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
Historie hlášení
30. lis 2024 3:10 •
whataboutki • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
30. lis 2024 3:16 • I rewatched the game from the beginning. And it is displaying correctly now and I did land on the Bonus Tool Icon on the score track. For some reason in game it was showing me landing on space 12 instead.
Moof • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
30. lis 2024 12:13 •
9. pro 2024 19:32 • This looks like a bug with the scoring display. I didn't find the issue yet.
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.