#148165: "Mole Not Working Properly."
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
I didn't take the action.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
I didn't take the action.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
I didn't take the action.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
I didn't take the action.
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
I didn't take the action.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
I didn't take the action.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
