Všechna hlášení
Hlášení Aquatica
#148520: "I think the Grabber have a bug"
notabug: Toto není bug
1
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
The Grabber allows to conquer two times. But it doesn't gain any tridents and player need prepare their turn.
This time I conquest the first location as usual and second location... well it seems like grabber give me 2 tridents somehow.
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
before 216 turn• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
Historie hlášení
7. pro 2024 9:53 •
MGoulet • Toto není bug:
7. pro 2024 17:06 • It’s not a bug, the power you use in the first conquer effect apply for the second conquer
KingEngine1 • Toto není bug:
2. úno 2025 23:17 • I'm like 99.9% sure there is no carry over for the Grabber (based on my discussions with multiple people on bgg and the designer over the years). Pretty sure this would be a bug indeed.
MGoulet • Toto není bug:
3. úno 2025 0:21 • Yeah I made the correction already. The grabber should reset power correctly already
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.