Všechna hlášení
Hlášení Paper World
#152060: "Pas de defausse pour poser un 2"
notabug: Toto není bug
1
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
J’ai pu commencer ma pile par un 2 sans avoir besoin de payer en defaussant une carte• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Oui• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v16
Historie hlášení
5. led 2025 18:55 •
Moof • Toto není bug:
5. led 2025 19:18 • Je n'arrive pasà reproduire le bug.
La réduction donnée par le ciseau ne s'applique qu'une fois par tour
La réduction donnée par le ciseau ne s'applique qu'une fois par tour
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.