#155003: "Moonlight Jellyfish unique count as 2 sacrifices on Amarok"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
Yes, 19
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Yes, 19
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Yes, 19
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
Yes, 19
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
Yes, 19
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Yes, 19
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v131
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
