#155428: "My Unique was not able to use it's ability during Tiebreaker"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
see above
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
see above
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
see above
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
see above
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
see above
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
see above
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
see above
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
