#158481: "Can't move up location"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
Yes Move #221
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Yes Move #221
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Yes Move #221
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
Yes Move #221
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
Yes Move #221
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Yes Move #221
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v132
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
