Všechna hlášení
Hlášení Pán prstenů: Osud společenstva
#158583: "I played Tom Bombadil but it wasn't used"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
I played Tom Bombadil in Mordor to reroll 2 dice for a search.
The dice were used but the card wasn't discarded. -
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
A few moves before #246
Also, it's a bit weird that the dice *lose* the red dotted outline when they're selected instead of the other way around. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v133
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.