Všechna hlášení
Hlášení Výbušná koťátka
#159646: "Exploding Kitten counted against me -twice-"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
I drew an exploding kitten. The exploding kitten used _TWO_ of my defuses instead of one. In the logs it looks like I drew two kittens, but I didn't. There was no attack preceding my turn, so I only had one draw to make.• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Yes. But sorry, I didn't know to record that.• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v133
Historie hlášení
27. úno 2025 20:10 •
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.