#16100: "When placing a card on the canvas higher than my palette count, it did not draw a card for me."
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
It was move 44.
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v13
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
It was move 44.
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v13
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v13
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v13
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
It was move 44.
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v13
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
It was move 44.
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v13
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
It was move 44.
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v13
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v13
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
It was move 44.
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v13
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v13
Historie hlášení
"Choose a card from your Palette and either discard it to the Canvas or place it face-down on top of the Draw Deck. --> If playing with Advanced Red7, do not draw a card for discarding. <-- You may not play a 7 if you cannot stay in the game at the end of your turn."
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
