#161100: "Meka Dragon's Multiplier Counts as Dice?"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
Should the damage earned with Meka Dragon's Nuclear Breath (! x claw) count as dice rolls?
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
boardgamearena.com/4/kingoftokyoduel?table=642684141&replayFrom=23
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Should the damage earned with Meka Dragon's Nuclear Breath (! x claw) count as dice rolls?
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
boardgamearena.com/4/kingoftokyoduel?table=642684141&replayFrom=23
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Should the damage earned with Meka Dragon's Nuclear Breath (! x claw) count as dice rolls?
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
Should the damage earned with Meka Dragon's Nuclear Breath (! x claw) count as dice rolls?
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Should the damage earned with Meka Dragon's Nuclear Breath (! x claw) count as dice rolls?
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
boardgamearena.com/4/kingoftokyoduel?table=642684141&replayFrom=23
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
Should the damage earned with Meka Dragon's Nuclear Breath (! x claw) count as dice rolls?
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
boardgamearena.com/4/kingoftokyoduel?table=642684141&replayFrom=23
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
Should the damage earned with Meka Dragon's Nuclear Breath (! x claw) count as dice rolls?
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
boardgamearena.com/4/kingoftokyoduel?table=642684141&replayFrom=23
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Should the damage earned with Meka Dragon's Nuclear Breath (! x claw) count as dice rolls?
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Should the damage earned with Meka Dragon's Nuclear Breath (! x claw) count as dice rolls?
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
boardgamearena.com/4/kingoftokyoduel?table=642684141&replayFrom=23
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Should the damage earned with Meka Dragon's Nuclear Breath (! x claw) count as dice rolls?
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
Historie hlášení
This may be the correct execution of this card, and not a bug.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
