#164527: "Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two."
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
Nothing that I know of.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Nothing that I know of.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Nothing that I know of.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
Nothing that I know of.
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
Nothing. The card wasn't highlighted and the card on my hand neither.
It kind of sucks to lose karma because of this - I went over the time limit trying to figure this out :(
Would be great if you could fix that! • Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
Nothing that I know of.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Nothing that I know of.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
Historie hlášení
Screengrab: imgur.com/a/bvqDVAT
Happened only once.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
