#165528: "Did not receive treasure during raid"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
Spend raiding power to acquire choice of (3) treasure at a location after roll
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
Yes, at move#73 and #76, gold was chosen and did not receive on player board.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v135
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Spend raiding power to acquire choice of (3) treasure at a location after roll
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Yes, at move#73 and #76, gold was chosen and did not receive on player board.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v135
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Spend raiding power to acquire choice of (3) treasure at a location after roll
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v135
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
Spend raiding power to acquire choice of (3) treasure at a location after roll
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v135
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Spend raiding power to acquire choice of (3) treasure at a location after roll
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Yes, at move#73 and #76, gold was chosen and did not receive on player board.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v135
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
Spend raiding power to acquire choice of (3) treasure at a location after roll
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
Yes, at move#73 and #76, gold was chosen and did not receive on player board.
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v135
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
Spend raiding power to acquire choice of (3) treasure at a location after roll
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
Yes, at move#73 and #76, gold was chosen and did not receive on player board.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v135
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Spend raiding power to acquire choice of (3) treasure at a location after roll
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v135
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Spend raiding power to acquire choice of (3) treasure at a location after roll
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Yes, at move#73 and #76, gold was chosen and did not receive on player board.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v135
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Spend raiding power to acquire choice of (3) treasure at a location after roll
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v135
Historie hlášení
Does not list the choice of treasure in the replay, although gold, in this instance, was chosen (2) times during the (2) raid actions.
It should say "Morborg gains [gold] using x power"
so, something happened at the end of the command at the end of turn 73 and 76
Please follow up when your game concludes and we'll take a look.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
