Všechna hlášení
Hlášení Symbiose
#166214: "ERROR EN PUNTAJE"
notabug: Toto není bug
1
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Zobrazovací chyba: některá herní informace byla zobrazena chybně (bez významného důsledku pro hru)
Detailní popis
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
NO SE REALIZO LA CORRECTA PUNTUACION
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v135
Historie hlášení
24. Apr 2025 00:09 • Eivii • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
ESTABA JUGANDO , Y COLOQUE UNA CARTA VERDE DE CARACOL , QUE DABA 2 PUNTOS POR LIVELULA , AGREGE DOS LIVELULAS Y ESA CARTA SEGUIA PUNTUANDO 0 - COSA QUE DEBERIA ESTAR PUNTUANDO 4 . TENGO IMAGEN DEL ERROR PERO NO SE COMO ADJUNTARLA O ENVIARLA . LUEGO DE QUE COLOQUE UN SAPO ROSADA QUE DABA PUNTOS SI LLEGABA A TENER NANRANJA RECIEN PUNTUO 2 PUNTOS . COLOQUE DESPUES OTRO ZAPO NARNAJA Y VOLVIO A PUNTUAR . PERO DEBERIA PUNTUAR CON LIBELULAS .
24. Apr 2025 00:37 • MathCT • Toto není bug:
You haven't read the rules of the game. Your green snail is in the left column... and it scores relative to the pond of your neighbor to the left. Just like the right column, which scores relative to your opponent to the right. These two columns (right and left) don't score points relative to your pond, but those of your opponents.
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.

