#169295: "Not all conditions are tallied for end bonus card "Accesable Zoo""
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Detailní popis
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
I use map 10 and have the "Accesable Zoo" End bonus card.
I see that not all conditions in my zoo are counted. In this turn (361) I have 1 condition in the primate stored card above; 1 condition in the sponsor card ("Migrationregistration") and 1 condition in a played primate card.
On the bonus card the count is 2. -
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Turn 361
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.