Všechna hlášení
Hlášení Aquatica
#169328: "Adela effects resolved in the wrong order"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
I am not 100% sure about this, but I cannot imagine this is the way "Adela" is supposed to work:
At move 19 (or maybe 18 or 20), my opponent played Adela. The interface required my opponent to discard first. I then discarded the same card, putting my opponent at a disadvantage with what is already the worst King in the deck.
I assume the discard should be done first by the opponent(s) so that the person who played Adela can then decide which card to discard, and ensure that an actual action can be taken (in the event that the other player(s) discard a character that would have no effect for the person who played Adela.• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
approximately move 19 (maybe 18 or 20).• Jaký prohlížeč používáte?
does not matter
Historie hlášení
15. kvě 2025 17:55 •
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.