Všechna hlášení
Hlášení Galactic Era
#172545: "Player Traded with Automa even though not in contact"
notabug: Toto není bug
1
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
The orange player was able to trade with the Automa even though he was not in contact with the Automa. He only had a ship adjacent to one of the Automa's stars (but not actually in it).• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Yes, turn 2.• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.