Všechna hlášení
Hlášení Francouzský tarot
#172971: "Le partenaire du preneur a été dévoilé par son excuse joué avant son roi. "
notabug: Toto není bug
1
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
On voit l'excuse lui être retournée, et savons donc, avant le dévoilement du roi, qui est le partenaire. La direction de l'excuse ne devrait pas apparaître en .front end. dans ce cas précis, à ce moment précis.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
J'imagine. J'ai pas le numéro du coup, mais c'est en troisième manche (3/5).
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v137
Historie hlášení
Aiglon01 • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
17. Jun 2025 16:38 • Avoir l'excuse et le roi appelé, en jouer l'excuse avant le roi.
thoun • Toto není bug:
17. Jun 2025 18:35 • L'excuse est toujours retournée à son possesseur, peu importe qui est appelé.
Rien n'a changé depuis l'update, c'était déjà le cas avant et il me semble bien que c'est la règle.
Rien n'a changé depuis l'update, c'était déjà le cas avant et il me semble bien que c'est la règle.
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.