#19963: "La carte usurpée par Raven l'usurpateur devient Entraveur d'Argos après pose d'un jeton Verrou"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
Historie hlášení
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
When Raven is summoned and copies the effect of a magic object, it definitely acquires the effects of that other card (so, its text, and according to me its title as an alias, necessary for the autoreferent effects to be copied).
A Lock token does not remove the copied card from Raven, but makes all effects of the card on which it is located inoperative. Therefore, the link between Raven and the copied card still exists, and how this link is highlighted by the interface must be preserved. Note that if the copied card leaves the game, Raven is no longer sacrificed since this Raven effect has become inoperative. This is still a special case linked to the conjunction of the effects of the 3 cards concerned.
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
