Všechna hlášení
Hlášení Skat
#22145: "gedrückter Bube wurde mit einberechnet, Spiel verloren"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Der gedrückte Bube wurde mit in den Spielwert genommen, sodass sich der Spieler überrissen hatte (obwohl der Bube gedrückt war, um sich eben nicht zu überreißen)• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
191• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
Historie hlášení
KielerSprotte07 • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
4. srp 2020 21:50 • Der Spieler hatte das Reizen mit 20 gewonnen und um Karo mit einem Spielwert mit 18 spielen zu können den Pik Buben gedrückt, sodass nur noch mit Spiel 1 (+1) gespielt wurde.
Das System berechnete aber den zweiten Buben mit, sodass das Spiel verloren ging
Das System berechnete aber den zweiten Buben mit, sodass das Spiel verloren ging
ElNSTElN • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
27. led 2021 18:01 • Das Drücken ändert nichts an der Berechnung des Spielwerts. Bei einem Handspiel ist es beispielsweise auch der Fall, dass die Karten im Skat dennoch bei der Bestimmung des tatsächlichen Spielwerts am Ende herangezogen werden.
qwertasdfg • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
22. kvě 2021 10:09 •
4. čen 2025 10:35 • Ja genau, der Skat ist Teil der eigenen Karten. Sowas wie nen Buben drücken um ne andere Reizstufe zu haben, gibt es nicht. Kein Bug
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.