#24722: "All adventures that landed on a tunnel went through"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
a few moves before move 123
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v85
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
a few moves before move 123
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v85
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v85
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v85
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
a few moves before move 123
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v85
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
a few moves before move 123
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v85
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
a few moves before move 123
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v85
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v85
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
a few moves before move 123
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v85
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v85
Historie hlášení
Example: Jan (Green) has 4 active adventurers, and advances all of them by 2 tiles. The 3 adventurers
coming from the same space go ahead another 3 tiles immediately due to the Osiris tile. Now, he can
decide to advance his single adventurer through the tunnel or to take the treasure tile. He takes the
treasure tile.
Thanks for the report
It occurred in arena game #160740445. At turn #107, red played a move 2 card. This advanced 3 adventures onto a move 1 Osiris space, which in turn moved them forward onto a tunnel space. Then all 3 automatically travelled through the tunnel to the end of the board. In turn #108, red chose one of these tunneling adventurers as the activated piece, claiming nothing since it was a tunnel tile.
The other opponent noted the illegality of this move in the chat (see page 8 of the rulebook). This significantly impacted the end result of the game.
Pictures before and after move #107 are here: imgur.com/a/6YhZ8cN.
sorry for the distrurbance
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
