Všechna hlášení
Hlášení Zakázaný ostrov
#29727: "Une 2ème carte "Temple du soleil" a été piochée dans Inondation, sans montée des eaux entre temps"
notabug: Toto není bug
1
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Je devais tirer 4 cartes inondations. Entre la 3ème et la 4ème carte, le paquet inondation a été remélangé sans raison (pas de montée des eaux). J'ai donc à nouveau tiré la carte "Temple du Soleil" alors que l'on pas tirer la même carte deux fois de suite. Sur l'historique, apparaît "pile inondation mélangée" en plein tirage des 4 cartes.• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Oui, au coup n°92.• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v87
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.