#32439: "Cartwright didn't kick in even though no other official were used during the player's turm"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
Historie hlášení
"Note: when collecting carriage cards, the number of city cards in the route is important, not the number of houses the player is allowed to place as a result of the route."
BUG confirmed!!!
The carriages are assigned according to the number of Town cards in the closed road. The placement of the houses does not matter and a new carriage can be attributed without any placement of houses.
The cartwright allows the player to receive the carriage of 6 towns when the road includes only 4 cards.
I agree that volker78 close it a little bit too quick. But I do not share the angry tone of your last post.
Volker78, could you please investigate further ? Thanks.
I don’t put a lot of emphasis on spot errors, even when they’re surprising. But if reports are closed almost as soon as written, there is really a problem of method.
How did the Cartwright works?
Seems that the bug isnt fixed.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
