#40834: "Discarding skips the turn of the 3rd tribe"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
Yes, move 90
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Yes, move 90
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Yes, move 90
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
Yes, move 90
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
Yes, move 90
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Yes, move 90
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
Historie hlášení
In the gameplay section of the rules, playing cards and choosing to discard aren't really described as normal/not normal.
In that case, players would have to play for the 3rd tribe even after discarding a card. If so, should the 3rd tribe be played after drawing a card? The rulebook kinda emphasizes that when you choose to play a card, you play THEN you draw, but for the discard action, it seems more like a simultaneous action
But maybe the current interaction is the intended procedure, as the rulebook heavily implies that playing cards is the normal action.
Anyway, I cound't find any clarification of this, and maybe i just didn't understand the rules for 2 players
When you discard a card, this is your only action. You DON'T play cards for the third tribe in this case. The rulebook indeed leaves room for interpretation here.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
