#42726: "Jumped a ship to a system, but ship didn't move. When opponent colonized, ship went to Deep Space"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Detailní popis
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Researched Hivemind Computing, and this let me jump a 2-Ship from Sol to Wolf 359. This should have let me take control (combined 7 power vs 5 from opponent). But my 2-ship didn't appear to move; it stayed on Sol, even though the log says it moved. The next turn, my opponent colonized that system. But of my ships that were on that system moved to Deep Space (as expected), but the 2-Ship from Sol also suddenly moved to Deep Space.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Yes. Replay move from 9:09 AM (Deedriarch research Hivemind Computing)
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v90
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.

