#47030: "Multiples retours"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
-
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v92
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
-
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v92
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v92
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v92
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
-
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v92
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
-
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v92
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
-
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v92
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v92
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
-
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v92
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v92
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
