Všechna hlášení
Hlášení Dice Forge - Kostkovárna
#47364: "The Left Hand Ignores Shield"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Left Hand equals divine blessing.• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Step 65
Left hand rolled 1 Blue + Blue Shield, but only 1 Blue was received.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v92
Historie hlášení
29. srp 2021 3:25 •
Kallsup • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
10. říj 2021 18:21 • Same goes with "The Chaos", see image:
imgur.com/XTSOAnF
boardgamearena.com/table?table=208095791 move 86
imgur.com/XTSOAnF
boardgamearena.com/table?table=208095791 move 86
Darkstar16 • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
15. lis 2021 0:36 • Lors d'une faveur des dieux, dans le cadre de l'utilisation de la carte "la main gauche", les ressources du bouclier de la gardienne forgé sur le dé de l'adversaire n'ont pas été obtenu.
Voir schéma présent sur la capture d'écran.
* n° de table : Dice Forge #216637318 / n° coup #68
* La touche F5 n'a pas résolu le problème
* Le bug n'a eu l'occasion de se présenter qu'une seule fois mais ce n'est pas la première fois que le bug apparait
* Capture d'écran : imgur.com/a/iEyXnbw
Voir schéma présent sur la capture d'écran.
* n° de table : Dice Forge #216637318 / n° coup #68
* La touche F5 n'a pas résolu le problème
* Le bug n'a eu l'occasion de se présenter qu'une seule fois mais ce n'est pas la première fois que le bug apparait
* Capture d'écran : imgur.com/a/iEyXnbw
Piranas • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
23. dub 2022 17:29 • Table 261467424
2 fois la main gauche a été prises.
Là le bouclier a bien fonctionné avec l'action de la carte.
Par contre, NOUVEAU bug ! Le bouclier a fait marqué 5 points supplémentaires avec le lancé suivant de l'adversaire qui lui n'avait pas de bouclier. Mon avis sur le bug c'est que le jeu a "assemblé" les 2 lancés au lieu de les prendre séparément.
Voir move 37 et move 80.
Par contre, j'ai vu des parties hier où il a buggé comme décrit dans ce rapport.
2 fois la main gauche a été prises.
Là le bouclier a bien fonctionné avec l'action de la carte.
Par contre, NOUVEAU bug ! Le bouclier a fait marqué 5 points supplémentaires avec le lancé suivant de l'adversaire qui lui n'avait pas de bouclier. Mon avis sur le bug c'est que le jeu a "assemblé" les 2 lancés au lieu de les prendre séparément.
Voir move 37 et move 80.
Par contre, j'ai vu des parties hier où il a buggé comme décrit dans ce rapport.
Marcmon8 • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
31. kvě 2022 23:57 • Similar issue on Table #271933044, move #80: rolled 2 blue + red shield but only got 2 blue
NoelfromNY • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
22. čec 2022 13:44 • Same issue with Table #285375954 Move #34. Opponent rolled sun shield with my Left Hand, but I was not given the 2 sun.
Asticocot • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
4. lis 2022 8:50 • Same here 314521342
Didn’t get 3 gold with yellow opponent shield.
Cost me the match (hammer supposed to be finish)
Didn’t get 3 gold with yellow opponent shield.
Cost me the match (hammer supposed to be finish)
Rihanna Foutre • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
6. čen 2023 4:22 • Hit number #37 : the left hand didn't give the red shield (2 red) ! F5 didn't change anything.
Splootonel • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
14. říj 2023 20:11 • Same issue again -- The Left Hand did not recognize and award the Red Shield.
Table #428143074, Moves number 74 to 75. You can read in the game log that 2 red was not given to Splootonel from the opponent's dice (which cost Splootonel a second action that turn, and in the end, was the difference to losing the game).
Imgur Screen Capture Links:
Move 74 - imgur.com/Pcwd1lE
Move 75 - imgur.com/A67Ys8u
Table #428143074, Moves number 74 to 75. You can read in the game log that 2 red was not given to Splootonel from the opponent's dice (which cost Splootonel a second action that turn, and in the end, was the difference to losing the game).
Imgur Screen Capture Links:
Move 74 - imgur.com/Pcwd1lE
Move 75 - imgur.com/A67Ys8u
whitelaser • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
16. říj 2023 18:09 • 425742111
Choose the red shield on the right dice and was not given the red shards
round 7 - whitelaser
Choose the red shield on the right dice and was not given the red shards
round 7 - whitelaser
King of Games • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
11. úno 2024 19:54 • boardgamearena.com/1/diceforge?table=473901878
Same issue: Buying the left hand let my opponent move 2 spaces on the track. I was supposed to move those spaces.
Same issue: Buying the left hand let my opponent move 2 spaces on the track. I was supposed to move those spaces.
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.