#48882: "In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. -
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
-
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v14.1
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
-
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v14.1
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. • Jaký prohlížeč používáte?
Safari v14.1
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. • Jaký prohlížeč používáte?
Safari v14.1
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. -
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
-
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v14.1
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. -
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
-
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v14.1
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. -
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
-
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v14.1
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. • Jaký prohlížeč používáte?
Safari v14.1
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
-
• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v14.1
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Move #40 final round battle, both players have the same score, but player 1231421 have one more weapon card than his opponent. His opponent should win the round alone, but it ends up a tie (both of them win).
In the event of a tie, the player with the FEWEST WEAPON cards in front of him wins the KEY <--- this rule is not implemented. • Jaký prohlížeč používáte?
Safari v14.1
Historie hlášení
Thanks for the report, I'll work on fixing this oversight as soon as possible.
Regards,
Ottoreg.
Fix in the upcoming patch.
Game ID 293705397, move #25
when you activate a spell as the last move it counted as a weapon.
Was it already activated before the last move in a certain round i did not count as a weapon.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
