Všechna hlášení
Hlášení Odysea: Společně do hlubin oceánu
#49440: "Task 88 should be failed as soon as g2 is played"
fixed: Chyba byla odstraněna
1
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
The mission was still going after g2 was won in a trick that was not the last trick.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
40
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v94
Historie hlášení
28. Sep 2021 20:14 •
28. Sep 2021 21:14 •
cheval_raye • Chyba byla odstraněna:
29. Sep 2021 22:07 • It is not fixed yet, it happened again here boardgamearena.com/2/thecrewdeepsea?table=205517558 around move 880
cheval_raye • Chyba byla odstraněna:
29. Sep 2021 23:08 • Summary : the player with task 88 won g2, but it was not in the last trick.
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.