Všechna hlášení
Hlášení Trick of the Rails
#50659: "Winning operating round allowing me to place 2 trains in a row"
notabug: Toto není bug
1
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
I have won the current operating round. I placed the 6 train. It's now immediately asking me to place the infinity train, which is next in line.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
36
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v94
Historie hlášení
14. Oct 2021 16:14 •
AmadanNaBriona • Toto není bug:
14. Oct 2021 16:29 • This is correct. You are playing the Expert variant, in which the winner of the 6 train also gets to place the ∞ train.
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.